Mój twitter :)

@Kwiatkowska04

wtorek, 15 kwietnia 2014

Rozdział 6

                                                                6
Rozdział dedykuję: Talithi ;) słońce ja po prostu nie umiem pisać dłuższych rozdziałów :)
Zapraszam Cię również na mojego drugiego bloga :) http://memoories-hurt.blogspot.com/
                                                               *

-Mogę Cię oprowadzić. Jeśli chcesz- Właśnie stanęliśmy pod drzwiami.
-Chętnie, kiedy masz czas?

-Wpadnę po Ciebie jutro.- pocałował mnie w policzek- do zobaczenia.
Odszedł.
Dotknęłam policzka. Pocałował mnie, to co że nie w usta.
Westchnęłam i weszłam do środka.
Zadzwonił mój telefon. Wyciągnęłam go z torby i popatrzyłam na wyświetlacz. Mimowolnie uśmiechnęłam się.
-Cześć ciociu, tęsknie za Tobą.
-Nie mamy wiele czasu na rozmowę. Wiem że brzmię jak w jakimś filmie sensacyjnym-zaśmiała się z własnego "żartu"- Twój ojciec jest strasznie zły, dowiedział się o że jesteś w Londynie boję się, że kogoś po Ciebie przyślę.
-Powiedziałaś mu?
-Kłóciliśmy się i jakoś wyszło.
-Co z mamą?- na jej wspomnienie zachciało mi się płakać, lecz moje oczy były suche.
-Jest wrakiem, chodzi ''nieprzytomna'' i ma do mnie żal że kazałam Ci wyjechać.
-Ciociu kończę, muszę do niej zadzwonić.
-Amishi nie..-rozłączyłam się.
Szybko wpisałam numer mamy i czekałam aż odbierze.
-Tak?- usłyszałam jej głos.
                                                                  ★★★
                                                                (Harry)
-Mamo wróciłem.
Szybko wszedłem do domu i skierowałem się do swojego pokoju.
-Masz gościa- zawołała mama z kuchni.
Obrałem kierunek na kuchnie.
-Louis mówiłem Ci, nie będziesz jej ze mną oprowadzał..-zamarłem.
Przy stole siedziała Kate. Moja mała Kate.
-Hej Harry, dawno się nie widzieliśmy.
-Co tu robisz?

                                    ________________________________
                                 Ahoj :)
                                     Dawno się nie widzieliśmy :(
                                              Przepraszam za to :(
                                                         Miała urwanie głowy ;(
                        Rozdział mi się w ogólnie nie podoba..
                    Jeśli tak dalej pójdzie nie wiem czy będę kontynuowała to opowiadanie :(
                   Liczę na komentarze :))
                                                         Do następnego :)
                          Klaudia.
 

17 komentarzy:

  1. Ohh dostałam dedyka awwww <3 DZIĘKUJĘ!! :) Rozdział jest fajny, tylko krótki hahahahahaha ale rozumiem, trzeba przywyknąć, więc to był ostatni tego typu przytyk z mojej strony ;) Pisza dalej, nabierasz wprawy ;)
    Wpdanę na drugiego bloga jak tylko znajdę chwilunię a tymczasem ja Ciebie zapraszam do Akademii Młodych Pisarzy »»»»» https://m.facebook.com/akademiamlodychpisarzy z pewnością znajdziesz tam nowych czytelników ;) Więc do zobaczenia i weeny <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE! Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NEXTA!
    @Hazz_You_And_I
    http://badsidefanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia, kontynuuj tego bloga! Ludzie, motywujmy ją xd Blog jest świetny, a jak przestaniesz go prowadzić to dostaniesz po tym swoim pięknym ryjku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu <3
      Dziękuje kochana :*
      Twoja opinia motywuje mnie najbardziej :)

      Usuń
  4. Fajne <3
    Czekam na next ;)
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3 /Pauuuula:D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaa to jest cudowne *.*
    Przez przypadek trafilam na twojego bloga i sie w nim zakohalam <3
    Fakt ze rozdzialy sa troche krotkie ale kazdy jest cudowny xD
    Pozdrawiam i zycze weny xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło :3
      Nowy czytelnik ^_^
      Weź podaj do siebie kontakt to będę Cię informowała o nowych rozdziałach (jeśli chcesz) :)

      Usuń
  7. WTF?!
    To ja nie komentowałam?!
    Byłam pewna że skomentowałam ten rozdział!
    Ehh... jestem taka jebnięta!
    Pewnie dodałam komentarz do innego ff zamiast tu o.o
    Kate, Kate, Kate?! K A T E?!
    CO TO JAKAŚ JEGO NARZECZONA?!
    MOŻE PSIAPSIÓŁA!
    ALBO!
    ALBO!
    ALBO
    ALBO
    NIEODWZAJEMNIONA MIŁOŚĆ!
    PFF... HARRY MIAŁ BYĆ Z AMISHI A TU WYSKAKUJE KATE
    SZCZERZE TO MYŚLE ŻE ONA WYGLĄDA JAK ROSE
    Z TITANICA
    A HARRY TO JEJ JACK
    UTOPIĄ SIĘ A ONA BĘDZIE WRZESZCZEĆ!
    HARRY HARRY KOM BAK HIR
    HAHAHAHAHAHAHA
    A HARRY POPŁYNIE W GŁĘBIE OCEANU I
    ZNAJDZIE AMISHI. PRZYPŁYNIE WIELORYB I ONI SOBIE ZROBIĄ Z NIEGO KONIA! POTEM POZNAJĄ CZERWONOWŁOSĄ ARIELKĘ I JEJ OJCA. JEJ DWIE PSIAPSIÓŁY I NIE POZWOLĄ JEJ WYPŁYNĄĆ ŻEBY SIE NIE ZAKOCHAŁA W KSIĘCIU I NIE STRACIŁA GŁOSU.
    ARIELKA BĘDZIE ŚPIEWAĆ WRAZ Z AMISHI, A HARRY BĘDZIE ICH CHÓRKIEM
    TA KOLOROWA RYBKA BĘDZIE PŁYWAŁA WOKÓŁ NICH A ZŁE STWORY CZAROWNICY PRZEJDĄ NA DOBRĄ STRONĘ MOCY.
    WSZYSTKO BĘDZIE OKEJ A MARYNARZE NIE BĘDĄ WRZUCALI ŚMIECIÓW DO OCEANÓW.

    ZA DUŻO BAJEK Z SIOSTRĄ OGLĄDAM -.-
    O JA!
    WENA MI PRZYSZŁA!
    ZROBIĘ OPOWOADANIE O SYRENKACH!!
    KONTYNUACJA TITANICA HAHAHAHA!
    SERIO LUBIE TAKIE FF
    KOCHAM TEN ROZDZIAŁ I CIEBIE TEŻ!
    HARRY NIE DOTYKAJ MNIE TERAZ
    KOŃCZE BO HARRY NIE DAJE MI SPOKOJU HAHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tt: @paulinka12427

      Usuń
    2. byhd :D
      hahahhahah jesteś świrnięta xD (w dobrym tego słowa znaczeniu :*)
      Ja też Cię Kocham ^__^ (jakie wyznania :D)
      Świetny pomysł :D
      PS Poprawiłaś mi tym komentarzem humor <3
      Pozdrawiam i całuje :*

      Usuń
  8. SPAM
    Cześć! Zastanawiasz się co zrobić, aby twój blog bardziej podobał się czytelnikom? Nie wiesz co można zmienić aby twój blog był jeszcze lepszy? Zgłoś swojego bloga do Recenzji Fan Fiction. Twój blog zostanie oceniony, dzięki temu dowiesz się co możesz zmienić.

    Zapraszam!

    http://recenzje-fan-fiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń