Mój twitter :)

@Kwiatkowska04

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Rozdział 7

                                                                      7

   
13. 05.2015
(Narrator)
Amishi waliła pięściami w zamknięte drzwi swojego pokoju.
Po jej policzkach ciekły łzy. Czuła się bezwładna.
-Ojcze, wypuść mnie. Do cholery ty dupku- drzwi otworzyły się gwałtownie.
Została zaciągnięta do łazienki. Zobaczyła nad sobą uśmiechniętą twarz ojca. 

Załkała.
-Nie, proszę. Raj!- zawołała. Jej usta przykryto spoconą dłonią Bauji.
Potężny mężczyzna zaczął powoli ściągać jej sari.
Zaczęła walić pięściami w tego tors i ugryzła go w dłoń.
-Mamo! Raj! Proszę pomóżcie, błagam Raj!- poczuła pieczenie na policzku.
-Ty mała niewdzięczna dziwko- zabolały ją jego słowa. Odpuściła. 

Powoli ściągnął jej dolną bieliznę, z błyskiem pożądania w oczach. 
-Tak dawno tego nie robiliśmy- szepnął przy jej uchu rozbierając się. 
                                                     ***
                                              (Amishi)
-Mamo- kobieta po drugiej stronie, wypuściła głośno powietrze.
-Amishi kochanie, gdzie jesteś? Wracaj do nas. Proszę, wiesz że Cię kocham- w moich oczach zaczęły zbierać się łzy.
-To nie jest takie proste mamusiu.- rozpłakałam się na dobre.
-Wracaj- nie mogąc wytrzymać tej presji, zakończyłam rozmowę.
Wycierając mokre policzki, poszłam do swojego pokoju.
Podchodząc do półki z telewizorem, sięgnęłam po płytę z moim ulubionym filmem.
Już miałam wkładać ją do odtwarzacza, gdy usłyszałam natarczywy dzwonek do drzwi.
Westchnęłam i ruszyłam w ich stronę.
Otworzyłam je i ujrzałam Louis'a- przyjaciela Harry'ego.
-Gotowa na zwiedzanie miasta w stylu Tomlinson'a?- poruszył śmiesznie brwiami, rozbawiając mnie.
-A Harry?
-Harry'ego odwiedziła stara znajoma-bąknął-no chodź-pociągnął mnie tym samym zamykając drzwi.
Ruszyliśmy przed siebie.

                                           ________________________________
                                                           Ahoj! :)
                                                      To ja xD
                                                I jak rozdział? ^_^
                                          Mnie się nawet podoba :)
                                            Liczę na komentarze.
                                            ZAPRASZAM NA GŁOSOWANIE W ANKIECIE :) 

                                                     Do następnego, Klaudia :)

21 komentarzy:

  1. ojeju! cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne, kocham <3 ale czemu yakie krociutkie? =( przy rozdziale 6 bylo 15 komentarzy, wiec czemu taki krotki? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje opowiadanie a co to za baba wwziela zabrala Harrego pss pff ale louis koxhany

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się <3 Jezuu *-* Ty masz talent zaczynam czytać od początku. / Tw. Fanka

    Zapraszam do mnie!
    Adres: http://hey-im-a-witch.blogspot.com/
    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=c1BPtrsFtNI

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc wpadła nie dawno i bardzo , ale to bardzo podoba mi się to opowiadanie . ----> A tu masz moje wyobrażenie Amishi (http://pl.depositphotos.com/23295128/stock-photo-beautiful-indian-woman-bride-in-sari-dancing-bellydance-Arabian-bellydancer-in-bollywood-dance.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe :)
      + dzięki że przeczytałaś i mam nadzieję że będziesz czytać dalej :)

      Usuń
  8. Omomom :*


















    .









    .




    Pff ja i się nie rozpisać?
    Hahahajahahajahahahajajajajahahahhanie
    Ehh i co ja mam napisać.
    Zaczne od.tego że OBLAŁAM CIĘ WODĄ NA TT!
    FAJNIE CO NIE?!
    A CO DO TEJ ZNAJOMEJ TO NIE RÓWNA BABKA Z NIEJ. WŁAŚNOE SIEDZI KOŁO MNIE I MA FIGURĘ PROSTĄ CZYLI DESKA Z PRZODU DESKA Z TYŁU I KRZYWY NOS
    PO PROSTU FOCH
    ONA CHCE MNIE ZGWAŁCIĆ O.O
    BOJE SIE!
    0.0
    TERAZ GWAŁCI HARRY'EGO!
    ZŁAPAŁA GO W SZPONY
    ŚCIĄGNĘŁA MU UBRANIA
    I
    WYRUCHAŁA

    MYŚLE ŻE KATE JEST RUDA
    LOU ZABIERZE AMISHI DO..
    ....................................................................... WESOŁEGO MIASTECZKA!
    MASZ NA NAZWISKO KWIATKOWSKA
    CZY JESTES KWIATONATOR
    A 04 TO CO ZNACZY?
    Krotki dzis bo idę czytać ff o Harrym jako psychicznej niańce na wattpadzie xD xD xD xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaha :D
      Jestem Kwiatonator :3 a to 04 bo lubię czwórki xD
      dawaj opis :3
      Kocham Twoje komentarze :3

      Usuń
  9. Jeśli będę miała chwilkę czasu to zajrzę :) na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znaczy się nie opis tylko link do bloga xD (puka się w czoło) ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.wattpad.com/story/14665461-psycho-sitter-harry-styles-t%C5%82umaczenie

      Speszyl for ju xD

      Usuń
  11. Bardzo fajne opowiadanie i spodiewaj się mnie częśćiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne opowiadanie. Mam nadzieję, że Kate jakoś nie zaszkodzi Harry'emu :) Życzę duuużo weny i serdecznie pozdrawiam - Zosia :)

    OdpowiedzUsuń