Mój twitter :)

@Kwiatkowska04

środa, 2 kwietnia 2014

Rozdział 5

                                                                   5
rozdział dedykowany Amber Collins. <3
Twoje komentarze podnoszą mnie na duchu <3 

Dziękuje że jesteś :*
                                                                 (Urvi)
-Pytam się ostatni raz.Gdzie jest Amishi?
-Nie powiem Ci.
Twarz Bauji* poczerwieniała ze złości.
-Urvi'a gdzie jest moja córka?!
-A jak myślisz? Musiałam ją wysłać do Victorii. Jesteś potworem który krzywdzi swoje dzieci. Tak samo było z....
-Nawet nie wypowiadaj jego imienia.
-Gdy Amishi skończy tak jak on.. nigdy Ci tego nie wybaczę.
Bauji spuścił głowę.
-Pozwolicie że teraz wyjdę.
Pośpiesznie się odwróciłam i wyszłam z tego przeklętego domu.
Muszę zadzwonić do mojego słoneczka.
                                                              ★★★
-Umm, czy to aby najlepszy pomysł?
Jak najdelikatniej wyrwałam swoją dłoń, z żelaznego uścisku Victorii.
-Skarbie Gemma Cię pokocha. Zaufaj mi.
Weszłyśmy przez drzwi do małej piekarni, należącej do staruszki.
Podeszliśmy do lady za którą stała urocza jasnowłosa.
-Gemma, to Amishi. Przyjechała tutaj niedawno, poznajcie się.
Dziewczyna posłała mi nieziemski uśmiech.
-Hej Amishi. Miło Cię poznać.
Uścisnęłam jej ciepłą dłoń.
-Mnie również.
Naszą małą wymianę zdań przerwał dźwięk dzwoneczka, sygnalizującego wejście do piekarni.
Moim oczom ukazał się Harry z nieznanym mi mężczyzną.
Na jego widok na mojej twarzy zagościł wielki uśmiech.
Victoria dźgnęła mnie palcem w bok.
-Harry!
Gemma podbiegła do chłopaka i mocno się w niego wtuliła.
Co się tu dzieje?

*- imię ojca Amishi ;)
                                 __________________________________
                                                 Ahoj :)
                                      Oto rozdział 5 ;)
                    Wiem długo musieliście czekać ale nie miałam w ogóle pomysłu.
                               Moim zdaniem ten rozdział mi kompletnie nie wyszedł.
                       Gdy zobaczyłam tak mało komentarzy pod rozdziałem
                                                 4 zrobiło mi się smutno.
                          Więc gdy wszyscy nie będą komentować,
                                                zmienię blog dla tych zaproszonych.
                            Dziękuję wszystkim którzy skomentowali 4 rozdział. <3
                                               Klaudia.

ilość komentarzy= długość rozdziału :)



29 komentarzy:

  1. Super :) Jestem ciekawa co stało się hmmm jak go nazwać... No z ich 2 dzieckiem, jeśli dobrze zrozumiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie tu nie było, przepraszam! ;** W każdym razie rozdział jak zwykle cudowny, ale krótki! Przepraszam, że tak cały czas o tym wspominam, ale serio te rozdziały są króciutkie xD To co do tej pory napisałaś mogłabyś zamknąć w 2-3 rozdziałach a nawet mniej i efekt byłby lepszy :) Ale to moje zdanie, więc wiesz.. Nie musisz się przejmować i tak idzie Ci świetnie! ;) xx
    Pozdrawiam gorąco i życzę weeenyy!! ;** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje <3
      Tak, wiem muszą być dłuższe pracuje nad tym ;)

      Usuń
  3. Boże dziewczyno.Oddaj talent! A co do bloga to nie mam słów.Oby tak dalej. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotałam dedyka i jezuuu jaram się.
    Zawsze myślałam że moje komentarze niszczą psychikę, a tu się okazuje że podnoszą na duchu.
    To takir aww... Dziękujesz mi że jestem? Dziewczyno to ja dziękuję Tobie ^·^

    Imie Baujo skojarzyło mi się z balonem hahahaha serio mój mózg nie działa tak jak powinien.

    Ja wiem co sie stało z tym innym synem!
    Ten co zgwałcił Amishi zgwałcił też jego!
    Taki tam Trynkiewicz, tylko nie polski xD
    Trynki-Winky ewryłer haha!

    Amishi sie cieszy jak widzi Harry'ego!
    To takie awwwwwwwww!
    Ona jest zazdrosna o Gemme!
    Ona się boi że Gemma jej zabierze Harry'ego!

    Teraz wojna Gemmosko-Amishowska haha!!

    To by było takie zajebiste!

    Kocham ten rozdział. Po prostu kochaniowo kocham!

    Za dużo wykrzykników no nie?

    Doblanooooc! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy czytałam ten komentarz śmiałam się na głos xd
      Kochana jesteś cudowna *--*
      Dobrze myślisz, ale pokombinuj bardziej a wtedy BUM i będziesz wiedziała jak skończy się opowiadanie.
      Powiem Ci że Amishi zrobi to samo co jej brat :))

      Usuń
    2. Ona sie zabije?
      Prosze nie!
      Harry bedzie płakał!
      Ja będe płakać! :(

      Usuń
    3. Gdybyś tylko wiedziała co Harry jej zrobi :)

      Usuń
    4. Zdradzi ją o.o albo zgwałci!
      Potnie?!
      Pobije?!

      ODDA ROHANOWI ZA KASE!

      TAK?!
      MAM RACJE?!
      POOOMÓŻ :C

      Usuń
    5. ZROBI JEJ COŚ GORSZEGO! (jak dla mnie:))

      Usuń
    6. Odda do burdelu?
      Jezu, nie wiem :c

      Usuń
  5. super nie mogę się doczekać dalszego ciągu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszczee chcę i ten no czekam na czekoladę i ten no Loffki :* xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Next !!! <3 // Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótki, ale bardzo ciekawy :D
    Podoba mi się !

    zapraszam również do siebie:

    www.fallen-zayn-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże to jest cudnie *o* Czekam na next ♥♥♥ Zapraszam do siebie: http://dark-secret-harry-styles.blogspot.com/?m=1 i http://frust-love-harry-styles.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. twój blog został nominowany , więcej informacji tutaj http://my-diary-my-love-story.blogspot.com/p/liebster-awards-2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej.. Boskie <3 nie mg. przestać czytać.. :)
    Zapraszam do mnie!
    Adres: http://hey-im-a-witch.blogspot.com/
    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=c1BPtrsFtNI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę :)
      PS Zapraszam też na mój drugi blog :)
      http://memoories-hurt.blogspot.com/

      Usuń