Mój twitter :)

@Kwiatkowska04

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rozdział 8

                                                                         8
Rozdział dedykuje Paulinie Wyzińskiej <3
Jak zrobiłam błąd w nazwisku, przepraszam :)

(Harry)
-Muszę Ci coś powiedzieć- patrzyłem jak blondynka ubiera swój czerwony, koronkowy stanik.
-Mhmm- wymruczałem do jej ucha.
-Za kilka dni biorę ślub- że co kurwa?!
-Co?- tyle byłem w stanie powiedzieć.
-Harry, zrozum. Musiałam spędzić te ostatnie dni z Tobą- odwróciła się do mnie- będę za Tobą tęsknić- poczułem jej wargi na swoich. Potem wyszła.
                                                                   

                                                                       ★★★
                                                                      (Amishi)
-Okej, możesz wpaść- powiedziałam czekając na odpowiedź.
-Będę za pięć minut- usłyszałam po drugiej stornie. Rozłączyłam się.
Szybko ściągnęłam pidżamę, zakładając "spodnie aladyn'a" i białą bluzkę na ramiączkach. Związałam włosy w warkocz i popsikałam się perfumami.
Przejrzałam się w lustrze. Idealnie.
Zeszłam na dół i usiadłam na kanapę. Ręce mi się trzęsły. Zaśmiałam się ze swojej głupoty chwytając pilot.
Uśmiechnęłam się gdy zobaczyłam na ekranie radosną twarz mojego ulubionego aktora.
Westchnęłam. Tak bardzo tęsknie za domem..
Moje rozmyślenia przerwał dzwonek do drzwi.
Zerwałam się na równe nogi, wzięłam głęboki oddech i skierowałam się w stronę drzwi.
Otworzyłam i zobaczyłam brązową burzę loków i "uśmiechające" się dołeczki.
-Hej Ami- powitał mnie swoim ochrypłym głosem.- mogę tak do Ciebie mówić?- zaśmiał się.
-Jasne- pisnęłam. Odchrząknęłam- Wejdź- przepuściłam go w drzwiach.
Szybko przeszedł do drzwi, kierując się w stronę salonu.
Zatrzasnęłam drzwi i poszłam za chłopakiem.
-Umm, chcesz coś do picia?
-Wodę- odparł.
Odwróciłam się z postanowieniem wyjścia. Odwróciłam się.
-Z cytryn..- Harry przerwał mi dotykając swoimi wargami moje.
Odwzajemniłam pocałunek. Co się dzieje?!

                                          _______________________
                                                        Hej kochani :)
                                        Początek tygodnia i... nowy rozdział :D
                      Zagłosowaliście w ankiecie że chcecie krótki rozdział co tydzień,
                                                              więc jestem :)))
                                 Proszę o komentarze z opinią :)
                                     Do następnego ;]
                                                                      Klaudia. 

22 komentarze:

  1. AAA, CUDNE!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Wspaniale piszesz. Rozdziały bardzo ciekawe. Nie mogę doczekać się kolejnego. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałem wiele fanfiction's i w co drugim jest zakład. Na początku to opowiadanie było oryginalne, ale teraz zamienia się w takie, jak każde inne. Powinnaś usunąć ten rozdział i zmienić zwrot akcji, bo po prostu, zakład o przespanie się z dziewczyną jest przereklamowany. Co innego, gdyby to dziewczyna się założyła, że prześpi się z chłopakiem, wtedy to by było oryginalne, a tak to wszyscy zgapiają od 'After', bo wiedzą, że ludziom to się podoba. Powinnaś brać pod uwagę też to, że stracisz czytelników, bo dlatego nie ma komentarzy. Kiedyś pisałaś, że im więcej komentarzy, tym dłuższy rozdział, ale rozdziały, jak były krótkie tak są. Wiele innych osób dodają dużo dłuższe rozdziały i dwa razy w tygodniu, a tydzień to naprawdę dużo czasu na napisanie czegoś dłuższego. Po prostu zmień ten fragment i usuń zakład, proszę.
    //~~Krystiaaan BoyDirectioner
    *nie mam konta na google

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem :)
      + dziękuje za troszkę krytyki :)

      Usuń
    2. + nie jestem jak inni. Nie muszę dodawać długich rozdziałów, ponieważ im jest więcej do przeczytania to już powoli nudzi.
      Nawet nie pomyślałabym żeby ściągnąć pomysł z fanfiction's ''After''. Jak chciałeś rozdział skrócony :)

      Usuń
  4. Genialny :) pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, mam nadzieję, że nadal będziesz tak pisać :).

    Przy okazji zapraszam do mnie http://wizard-fanfiction.blogspot.com
    Shaunee Sonders, to dziewczyna z problemami na głowie. Jej jedyną ucieczką jest żyletka, której używa prawie codziennie. Co się stanie, kiedy spotka Harry’ego? Czarodzieja, złego czarodzieja, który pragnie zdobyć jej małe serce. Harry, nie potrafi radzić sobie z potrzebą zaopiekowania się kimś i dlatego nęka biedną dziewczynę, chroniąc ją przed wszystkim. Ma nadzieję, że ona poczuje coś do niego. Co wyniknie z tej historii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) + wpadnę jak będę miała chwilkę czasu :)

      Usuń
  6. SIEEEEEEEEEEEEMANKO!
    WYLOGOWAŁAM SIĘ Z KONTA I MI SIĘ NIE CHCE LOGOWAĆ
    WIĘC DZISIAJ Z ANONIMKA XD
    ANONIMKAMI SIĘ NIE PRZEJMUJ (SAMA NIM DZIŚ JESTEM) XD
    LUBIĘ XD OWAĆ
    ROOOOOOOOZDZIAŁ JEEEEEEEEEEST BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (ZA DUŻO O NO NIE?) OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO(...)OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO(...)SKI

    KOCHAM GO NORMALNIE
    JESZCZE TEN HARRY PRZYLEPA
    ON CHYBA MA LEPKIE USTA
    PRZYKLEIŁ SIĘ DO NIEJ JAK JA DO TELEFONU
    HARRY NAKLEJKO
    CHODŹ DO MNIE
    POPRZYTULAMY SIĘ
    ALBO COŚ XD
    HAAAARRY KOCHAM CIĘ
    GOŁ FORGET DAT BOJ
    SALUT REPREZENTIN OL DE ŁUMEN SALUT
    LEJDIS OL AKROS DE ŁORD LISYN AP ŁI LUKIN FOR REKRUTS IF JU ŁYMEN ŁYF MI SALUT!

    A TERAZ ZAGADKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pierwsza litera mojej nazwy to A
    ZGADNIJ KIM JESTEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Amber :)
      Jak zwykle podnosisz mnie na duchu :)
      Kocham i dziękuje za opinię <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. ŚWIETNY *,* CZKEAM NA NEXT! <3 Zapraszam do sb ;3 http://we-will-forever-together.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
  8. Siems ;)
    Trochę skorzystam z opinii Anonimka wyżej, z tym, że zapowiadało się ciekawe. Jednak akcja się trochę za szybko potoczyła. Rozdziały są krótkie no ale jeśli tobie tak odpowiada to okej :D
    Czasem niektóre akcje są nie zrozumiałe, za mało opisujesz co się dzieje, bo w niektórych momentach nie ogarniam co się dzieje XD
    No i ostatnie, że jako jestem irytującą "polonistką", która czepia się błędów ortograficznych i interpunkcji :D Ale to mniejsza :D Postaraj się zwolnić z akcją i bardziej opisywać niektóre sytuacje, a będzie nieźle :)
    Wybacz za masę hejtów, no ale dla mnie kiedy jeszcze prowadziłam kiedyś blogi był to niezły kop motywacji :D
    Może przydadzą Ci się moje tzw. "rady", jak na razie życzę powodzenia i będę tu zaglądać co nowego.
    PS. Wymądrzająca się ja znalazła się tu przez Emilię :D Nie wiń jej za moje wypracowanie wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość rozdziałów to mój największy kłopot xD
      Mogłabyś mi podać kilka przykładów gdzie robię błędy w interpunkcji i ortografii? ;) (zobaczę gdzie je robię i się poprawi xD)
      Lecz wiesz zrobiłam ankietę i większość osób zagłosowała na "krótki rozdział raz w tygodniu" a nie nadążam pisać ich tak doskonałych w tak krótkim tempie :)
      Dziękuje za opinię i tak podniosłaś mnie na duchu :D
      + cieszę się bo nowy czytelnik :D
      i zapraszam na swojego drugiego bloga ;)
      http://memoories-hurt.blogspot.com/

      Usuń
    2. Osobiście interpunkcja też czasem sprawia mi problem, ale chociaż te podstawy przed "że, ale, żeby, bo" itd. no i w tych początkowych rozdziałach, np. kiedy "nie" pisze się razem jest osobno, ale to spokojnie nic wielkiego :) Nie przejmuj się tym nad to, bo ja lubię denerwować ludzi poprawiając ich gdy ktoś mówi, np. "szłem, pisze" haha taka moja natura :D
      Właśnie czytałam drugiego bloga i tam z długością idzie Ci lepiej :) Jednak kiedy post jest dobry długość się nie liczy :)
      A no i na początku pisałaś same dialogi a po myślniku żadnych, np. odczuć albo kto to czasem powiedział podczas konwersacji bo można się pogubić :D Hahaha zyskałaś bardzo upierdliwego czytelnika, ale uważam, że nieźle Ci idzie skoro to twój pierwszy blog :) Można się uczyć na błędach. Weź ja już Ci nie truje, bo Cię zamęczę hahahahah :D

      Usuń
    3. Haha xD Dziękuje, dziękuje <3 + fajnie że dzielisz się swoją opinią i chociaż komentujesz tego bloga :) nie tak jak niektórzy :(
      Cieszę się że zajrzałaś do "Memories" i mam nadzieję że również Ci się spodoba :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. + Wiem ile to frajdy sprawia kiedy ktoś Cię doceni, skrytykuje no i możesz się z kimś podzielić swoimi "złotymi przemyśleniami" - jako opowiadanie. Może kiedyś moje chęci i wena wrócą :D 1D inspiracją do bloga, dobre stare czasy :D
    Hahahahha dobra już idę, idę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałaś że pisałaś kiedyś blogi albo bloga. Dasz linka? :))

      Usuń
    2. Miałam trzy blogi, ale usunęłam już wszystkie jakiś dłuższy czas temu. Teraz przyznam się, że żałuję :)

      Usuń
    3. Dlaczego?
      Pewnie były świetne :3
      Masz twitter'a lub coś w tym stylu? xD

      Usuń