Mój twitter :)

@Kwiatkowska04

sobota, 15 marca 2014

Rozdział 2

                                                                     2
Biegłam przez ciemny las. 
Koło ucha czułam ciepły oddech Rohan'a. 
-Nie uciekniesz mi księżniczko. 
Ciepłe łzy popłynęły po mojej twarzy. 
~Szybciej, szybciej- powtarzałam sobie w myślach. 
Nagle zostałam brutalnie przewrócona. 
-Teraz już mi nie uciekniesz. 
               
Gwałtownie usiadłam. 
Moja ręka powędrowała pod lewą pierś. 
Serce biło mi jak oszalałe.
Nawet nie wiem kiedy, stałam przed otwartym oknem wdychając ciepłe powietrze. 
Nienawidzę tego miejsca tak samo jak nienawidzę siebie. 
Stałam zapatrzona w błąkającego się psa, gdy usłyszałam jak drzwi od mojego pokoju otwierają się. 
Przestraszona skierowałam wzrok na osobą wchodzącą. 
Mama. Całe szczęście. 
-Dlaczego nie śpisz?
-Mamo, dla..dlaczego pozwalasz ojcu na to wszystko? 
-Córeczko- dotknęła mojego ramienia, na co wzdrygnęłam się. 
Od pewnego czasu nie lubię być dotykana. 
-Przecież wiesz że chce dla Ciebie jak najlepiej-odeszłam od okna. 
-Lepiej będzie jeśli już pójdziesz. 
Nie słyszałam jak wychodzi, ponieważ zapadłam w krainę Morfeusza. 
                                                            ★★★
                                                               (Harry)
Ktoś mną potrząsnął. 
-Co do cholery? 
-Harry wstawaj, jesteś spóźniony, Victoria Cię zabije. 
Jaka Victoria? 
Wtedy właśnie przed oczami stanęła mi owa staruszka. 
-Która godzina?- wydukałem do Gemmy 
-Jesteś spóźniony dokładnie 10 minut- posłała mi uroczy uśmiech.
Jak opętany zerwałem się z łóżka.
W mojej głowie huczało.
Cholerny kac.
-Nie mogłaś mnie obudzić wcześniej?
-Trzymaj- wziąłem do ręki spodnie i ubrałem się.
                                                                *pół godziny później*
-Harry nareszcie!
W wejściu powitał mnie wściekły wzrok Victorii.
-Umm, przepraszam kac.
-Bierz się do pracy!- założyłem pośpiesznie fartuch i stanąłem za ladą.
-Wiesz chyba niedługo będę miała gościa- na wspomnienie pięknej wnuczki Victorii wyszczerzyłem się jak głupi.
-Kate przyjeżdża na wakacje?
-Nie no coś ty. Kate jest już dorosła, a poza tym ma chłopaka.
Chłopaka?
Kate?
Moja wakacyjna miłość znalazła sobie kogoś.
-W takim razie kto Cię odwiedzi? 

-Siostrzenica mojej dobrej przyjaciółki. Zamieszka ze mną już chyba na stałe.. Ma nieciekawą sytuację w domu, wiesz jej rodzice...
-Nie obchodzą mnie szczegóły- spiorunowała mnie wzrokiem.
Chyba sobie znowu nagrabiłem.
-Proszę mów dalej.
-Nic więcej Ci już nie powiem.
-Jak tam chcesz, słucham co podać?
                                                    _______________________
                                                                  Ahoj! :D
                                                        Tak wiem beznadziejny ;/
                                                          No ale cóż, już lepszy nie będzie xD
                                                        Może zrobicie mi wspaniały prezent urodzinowy
                                                             i każdy kto przeczyta skomentuje?
                                                       Tak, tak mam urodziny :D
                                                                    Do następnego :)
                                                                      Klaudia.

17 komentarzy:

  1. Wszystkiego najj <3 Zdrowia, szczęścia i żeby słodycze ci szły w cycki ;) Rozdział super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Mi wydaję się że mógłby być lepszy, ale wiesz xd
      Dziękuje jeszcze raz, dzięki Tobie szczerzę się do ekranu xd
      Całuski xoxoxoox

      Usuń
  2. Fajnie że zrobiłaś perspektywę Harryego :)
    Kolejny rozdział poproszę z dedykiem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadedykuje go Tobie :))
      Mnie za bardo, perspektywa Harry'ego się nie podoba , ale cóż :D

      Usuń
  3. Rozdział jest jak zawsze niesamowity, dziękuję, że skomentowałaś u mnie i poinformowałaś mnie o tym.

    Wszystkiego najlepszego!
    Życzę Ci dużo zdrowia, szczęści i One Direction
    Żebyś nigdy nie dostawała szlabanów
    Żebyś kiedyś wyszła za mąż za kogo tylko byś chciała
    Żebyś była bogata, bo jak się ma pieniądze to i szczęście
    Żebyś zawsze miała wenę na pisanie coraz to nowszych opowiadań
    Żebyś znalazła sobie swoją miłość, dzięki której będziesz jeszcze bardziej szczęśliwa i radosna
    Żebyś poszła na koncert One Direction
    Żeby udało Ci się spełnić wszystkie Twoje najskrytsze marzenia
    Ogólnie życzę Ci wszystkiego co najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana <3
      Dziękuje <3
      Dzięki Tobie zrobiło mi się ciepło na serduszku <33
      Jeżeli chcesz żeby Cię informowała o nowych rozdziałach to mogę pisać u Ciebie na blogu lub podaj mi swojego Twittera <3
      Jeszcze raz strasznie dziękuje <3
      Pozdrawiam i całuje xoxoxo

      Usuń
  4. Heeej! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, ZDRÓWKA, SZCZĘŚCIA W NAUCE I W MIŁOŚCI NO I OCZYWIŚCIE WEEEEY!!! <3 XXXX
    A co do rozdziału... Mrrr wreszcie mamy Harry'ego! <3 hdbdhf Tylko szkoda, że taki króciutki ten rozdział, ale z niecierpliwością czekam na więcej! ;***
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego! <3 xx
    @pauLa516

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło dziękuje <33
      Kurde tej, w końcu przez kogoś od bardzo dawna się uśmiecham :)
      Właśnie nie wiem czy kontynuować perspektywę Harry'ego, bo wydaje mi się że nie wychodzi za dobrze ;/
      Jeszcze raz dziękuje <3
      Całuski xoxoxo

      Usuń
  5. No to tak, zacznę od STO LAT, KLAUDIA! <3 Rozdział jak zawsze super! Dziewczyno, pisz tak dalej ;) Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa! Eej, świetny blog <333 Chyba będę kontynuowała czytanie h3h3h3 ^^ /Twoja Kochana Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu!!
      W końcu zajrzałaś! <3
      I love you <3
      Cieszę się że wpadałaś i Ci się podoba:)
      Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego :)
    Cieszę się że zrobiłaś funkcję anonima i perspektywę Harry;ego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. + ta perspektywa Harry'ego mi za bardzo nie wyszła xD

      Usuń