Mój twitter :)

@Kwiatkowska04

poniedziałek, 17 marca 2014

Rozdział 3

                                                                  3


Rozdział dedykuję Kasi <3
Kocham Cię głupolu <3
___________________

-Mamo pozwolisz na to? 
W tej chwili płakałam jak małe dziecko. 
-Kochanie wiesz że nie mam wyboru. 
Załkałam. 
Poczułam zapach potu, a za chwilę czyjeś silne ręce objęły mi w talii. 
-Mamo proszę- powiedziałam bezgłośnie, na co ona odwróciła się i weszła na górę po schodach. 
Jak mogła mi to zrobić. 
Po chwili poczułam jak unoszę się w powietrzu. 
-W końcu od dłuższego czasu, możemy się zabawić. 
Potem już niczego nie pamiętałam. 
                                                   ★★★
-Ciociu proszę otwórz.
Waliłam w drzwi jak opętana.
Łzy w moich oczach zasłaniały wszystko.
Po chwili w drzwiach ukazała mi się staruszka.
Wciągnęła mnie do środka i pośpiesznie zakluczyła dom.
-Ciociu on.. oni znowu mu na to pozwolili, czuję się taka brudna. Ciociu błagam pomóż mi ja, ja tak dłużej nie wytrzymam.
Kobieta bez żadnego sprzeciwu zamknęła mnie w mocnym uścisku.
Stałyśmy tak chyba półgodziny.
-Amishi dziecko, musisz wyjechać. Mówiłam Ci to już wiele razy.
-Nie mam gdzie.
-Jak to nie? Wyjedziesz do Londynu, do mojej starej przyjaciółki, przygarnie Cię. A język znasz bo od dziecka się go uczyłaś. Do czasu wyjazdu możesz zostać u mnie, no już wszystko będzie dobrze.
Moja ciocia to wspaniała osoba.
                                                               
★★★
                                                           (tydzień później) 
                                                                                    (Harry) 
Stoję właśnie na lotnisku i czekam na gościa, mojej pracodawczyni.
Nawet nie wiem jak ona wygląda.
Nie wiarygodne że dałem się przekonać do odebrania jej.
~Nie zapomni żeby kartka z napisem "Amishi, Welcome to London" była widoczna- przypomniałem sobie słowa Victorii i podniosłem kartkę do góry.
Zorientowałem się, że nie wiem skąd ta dziewczyna w ogóle jest.
Walnąłem się otwartą ręką w czoło.
Głupek.
Nawet nie zauważyłem kiedy podeszła do mnie młoda dziewczyna.
-Hej jestem Amishi, a ty to musisz być Harry prawda? Miło Cię poznać.
Uścisnąłem malutką dłoń dziewczyny i odwzajemniłem ciepły uśmiech.
                                             ________________________
                                                       Ahoj!!
                                                 Spotykamy się przy 3 rozdziale ^^
                                              Podekscytowani? Bo ja bardzo xD
                                     Uważam że mi świetnie wyszedł :)
                                      Proszę o komentarze z opinią <3
                                                Kocham was laski :)
Ilość komentarzy= długość rozdziału. :)

15 komentarzy:

  1. Suuuuper <3 Czekam na nn :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam :D Świetne opowiadanie. ♥ Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu jej matka to jebana suka. Ja bym sie do takiej nigdy nie odezwala. W koncu sie spotkali aww... teraz tylko czekac az reszta sie rozwinie. A tak wgl to jak wyglada Amishi? Ona jest tą... jak im tam... japonką? Bo jest z Bombaju c'nie?
    A ten czlowiek ktory ja zgwalcil to jakis przyjaciel rodziny?
    Ja wiedzialam ze chinczyki i japonczyki to chamy ale pozwolic zgwalcic wlasne dziecko? Foch na nich!
    A moze jej matka serio miala powod?
    Jednak to nie zmienia faktu ze nie powinna tego robic!

    Eh sorry... lubie klotnie z sama soba
    Uwielbiam twojego bloga... jest taki inny. W dobrym sensie oczywiscie. A mowilam ze jej matka to szmata? Nie, mowilam
    Ze suka
    Przepraszam za bledy ale pisze z telefonu :) pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA <3
      Jesteś kochana <3
      Nie, Amishi to hinduska :)
      Dziękuje za miłe słowa <3
      Miło mi że uważasz że ten blog jest inny, niż każdy :)) o to chodziło xD
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dziękuję za dedykację <3 Też Cię kocham poważna osobo <3 /Twoja Kochana Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuje że w końcu przyznałaś się, że jestem poważna <3
      Kocham <3

      Usuń
  5. No więc.... Wyobraziłam sobie Harry'ego z tym tranparętem nad głową hahahaha Awww to musiało być słodkie <3 *.* Fajnie, że w końcu się poznali i bardzo jest mi Jej żal...Ale twraz chyba wszystko się ułoży? Czekam na nexta i przepraszam, że tak późno komentuje, ale wczoraj byłam odcięta od prądu i tak jakoś wyszło... :/
    Pozdrawiam gorąco i życzę weny! :***
    @pauLa516

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww <3 Dziękuje za miłe słowa <3
      Wiesz ma jeszcze duużo pomysłów w roli głównej z Rohan'em :D
      Całuski xoxo

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. O Oliwia! <3
      Witaj w moich skromnych progach :)
      Ja 4 jeszcze nawet nie zaczęłam pisać xD spokojnie :D
      A ty do siebie już dodałaś? :*

      Usuń
  7. Kocham, dodasz już następny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo mam kiedy :(
      Ale postaram się zrobić to szybko :)

      Usuń